Asiakasrekisterin päivitys

Ihmiset muuttavat, vaihtavat puhelinnumeroita, kieltävät suoramainonnan ja kuolevat. Lisäksi asiakastiedoissa voi olla virheitä tai kaksoiskappaleita. Pidämme huolen, että asiakastietosi ovat ajan tasalla. Tämä auttaa sinua välttämään liiketoimintariskejä ja minimoimaan kustannuksia.

Asiakasrekiesteri on monen yrityksen suurin voimavara. Siitä huolimatta useat yritykset eivät pidä asiakasrekisteriään ajan tasalla. Asiakasrekisteripäivityksen avulla saat uuden alun toiminnallesi.

Asiakasrekisterin suursiivous maksaa nopeasti itsensä takaisin. Vähennät markkinointikampanjoittesi kustannuksia, vältyt monilta asiakasvalituksilta ja saat käyttöösi todellisen markkinakapasiteetin. 

Soita meille rekisteripäivityksestä

Autamme mielellämme

+358 50 321 9058

Alle olemme koonneet tavallisimmat kysymykset ja vastaukset 

Tarvitseeko rekisteriä päivittää usein?
Kyllä, sillä päivittäin tuhannet ihmiset muuttavat ja vaihtavat puhelinnumeroitaan. Tämän takia on hyvä pitää asiakasrekisteri päivitettynä, jotta säästyy monelta vaivalta, kuten takaisin tulleelta postilta ja lakisääteisiltä ongelmilta.