Asiakasanalyysit

Asiakasanalyysin avulla löydämme parhaita asiakkaitasi muistuttavia ihmisiä seuraavia kampanjoitasi varten, tunnistamme lisämyyntimahdollisuuksia ja lähtemässä olevat asiakkaasi ennen kuin he ovat entisiä asiakkaitasi. Autamme sinua myymään tuotteitasi ja palveluitasi laajemmalle asiakaskunnalle ja kasvattamaan myyntiä nykyisten asiakkaittesi joukossa.

Perusteellisen asiakasanalyysin avulla löydämme uusia yhdistäviä tekijöitä asiakaskuntasi joukosta. Tunnistamme parhaat asiakkaasi ja heidän asiakasuskollisuutensa lähteet. Analyysin avulla pystymme etsimään uusia, parhaita asiakkaitasi muistuttavia henkilöitä asiakaskuntasi ulkopuolelta heidän demografisten ominaispiirteiden, tapojen ja mielipiteiden avulla.

Asiakasanalyysi auttaa sinua myös tunnistamaan ketkä asiakkaistasi ovat tyytymättömiä palveluihisi ennen kuin he ovat entisiä asiakkaitasi ja löytämään uusia lisämyyntimahdollisuuksia niin nykyisten asiakkaittesi joukosta kuin uusien markkina-alueiden muodossa.

Asiakasanalyysin avulla saat paremman käsityksen asiakkaistasi ja heidän tarpeistaan. Tämä antaa loistavan pohjan asiakaslähtöiselle tuotekehitykselle, pitkäaikaiselle asiakasuskollisuudelle ja tuottavuudelle.

Ota meihin yhteyttä niin voimme keskustella lisää asiakasanalyyseista ja siitä miten voimme auttaa sinua.

Soita meille ja saa lisätietoa asiakasanalyyseista

Autamme mielellämme

+358 50 321 9058

 

Alle olemme koonneet tavallisimmat kysymykset ja vastaukset. 

Mitä tarvitaan asiakasanalyysin tekoon? 

Pystymme rakentamaan monenlaisia analyysejä jo pelkän asiakastietokannan perusteella. Yhdistämällä tähän vielä tapahtuma- ja ostotiedot saat monipuolisen kuvan asiakkaistasi. Ota meihin yhteyttä niin voimme keskustella lisää asiakasanalyyseista.